2014. október 22., szerda

Vágy

Egyik jelölt azt kérdezte, hogy a vágy nálam azt jelenti, hogy folyton "viszket"? Először nem is akartam válaszra méltatni, mert ha valaki így indítja a beszélgetést, akkor nem egymást keressük. 
A vágy az nem feltétlenül jelentheti ezt. Sőt, egyáltalán nem ez. A vágy számomra nem egyenlő a szexszel. A flörtölés, a kekeckedés, a provokálás indítja el bennem (vagy nem) a folyamatot, amitől vágyni kezdek a folytatásra. Számomra a játék, ez az egész a lényeg. A szex az csak az i-re a pont. Az út odáig, az, amit tulajdonképpen szeretek. 

Például nem motivál az orgazmus se. Mármint a magamé. Persze, nem baj ha van, de mivel általános tapasztalatom, hogy a férfiak nagy része nem akar illetve nem tud nyalni, s nálam ugyebár a csiklós orgazmus játszik, az amit a legtöbbjük művel, számomra csak időpocsékolás, mert közelébe se járnak annak, ami nekem jó. Még akkor se, ha némileg rásegítenék. Az hogy élvezem amit  csinálok nem azt jelenti, hogy feltétlenül csak akkor jó az egész, ha elélvezek. Már attól nedves leszek, ha beszélünk a szexről, vagy attól, ha az én játékszabályaim szerint játszom. Attól még, hogy nem élvezek el, még jó lehet nekem. Mert jó adni és nem kell feltétlenül kapnom, hogy elveszítsem a fejem. Azt felejti el egynémely pasi, hogy egy Nő nem feltétlenül csak akkor élvezi a szexet, ha vele foglalkoznak. 

Nem vagyok egyszerű eset, de ezt vállalom is. Meg is mondom, bár az intelligensebb rájön magától és még jobban kíván. Attól, hogy egy Férfi elfogadja amit kínálok és nem akar görcsösen adni és adni számomra is vonzóbb. Érti és elfogadja, hogy attól még, hogy ő a passzív fél, nekem is jó lehet. Attól még, hogy nem lesz orgazmusom, nem dugja belém az ujját, farkát még élvezhetem azt, amit csinálunk. Mert élvezem, amit és ahogy csinálok. Nagyon is.  

A vágy nem egyenlő számomra azzal, hogy dugnom kell és orgazmust akarok. Kielégülök, de valahogy máshogy. Feltölt és kitölt az az érzés. Jóleső borzongás, bizsergető elégedettség, hogy miattam van olyan állapotban. Keresi a szavakat utána, és próbál fókuszálni. Jó érzés. 

És ott van, letörölhetetlenül az a provokatív mosoly az arcomon.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése