2019. június 3., hétfő

Jó szex nem jár mindig orgazmussal karöltve

Sosem értettem az olyan Férfiakat, akik egyfajta küldetésként fogták fel az orgazmusom elérését. Szinte már megpróbálták kisajtolni belőlem annak ellenére, hogy elmondtam, nem így működöm. Nem indulok "pöccre" és nem biztos, hogy vagyok olyan passzban. Nekem nem célom minden áron elélvezni. Kedvessel kifejezetten imádom az orgazmusaimat, bármikor, bárhányszor, de a kalandok során számomra nem ez a legfőbb cél. 
A jó szex azt jelenti, nekem, hogy remeg a lábam, felakad a szemem és azt sem tudom éppen hol vagyok. A jó szex felszabadít és feltölt. Ellazít, kitölt, öntudatlanná és mégis tudatossá tesz. Nem érzem szükségét, hogy elélvezzek, sőt, nem is hiányzik. Nem vagyok biztos benne, ilyen állapotban vajon el tudnék-e élvezni..?!? 

Az orgazmusom az enyém. Ha akarom adom, ha nem akarom, nem adom. Nem jár automatikusan, nem egy kipipálandó dolog.  Olyan nincs, hogy a férfi jobban tudja, NEKEM hogyan jó. Én ismerem a testem. Én tudom, mitől indulok be, mitől lesz készséges a punci, mitől lesz tocsogósan nedves. Én tudom, mitől lesz igazán jó orgazmusom és nem csak olyan tessék-lássék féle. Nem szeretek olyan pasival játszani, aki azt hiszi, ismeri a testem már az első pillanattól. Azért, mert valamelyik nője ettől indult be, nálam nem biztos, hogy működik. Az orgazmusom az enyém. Nem jár. Nem cél és nem trófea.  

Mondhatnám azt is, egyfajta hatalmi játszma ez: megadom-e neki az orgazmusom, vagy sem. De összességében nem ezen múlik. Egyszerűen csak hangulat kérdése. Ha jól ér hozzám, felkorbácsolja bennem az orgazmus iránti vágyat, akkor igen, akarok elélvezni. Elengedem, átengedem magam. Nem görcsösen akarok elélvezni, de előfordulhat, hogy türelmetlenné válok, mert nem úgy ér hozzám, pedig, tudom, nem vagyunk egyformák. Meg kell ismerni a másik testét, ki kell tapasztalni, hogyan is működünk. Egy alkalmi, ad hoc kapcsolatnál persze ez nem így működik. Ilyenkor automatikusan elengedem az orgazmus kérdését és csak a jó szexre koncentrálok. Irányíthatnám a másikat, kicsit jobbra, kicsit balra, de az nem én vagyok. Ha jól ér hozzám, de valahogy sután csinálja, segítek, mutatom, de semmi esetre sem játszom meg. Nem színlelek, nem színészkedem. Magamat adom. Őszintén. 

Szeretem átadni magam a jó szexnek. Szeretek szétesni, és alázuhanni. Elmerülni az élvezetben. Amikor úgy érzem, még mindig lebegek, ennél jobb már nem lehet, és tart jó sokáig. Sokkal tovább, mint egy orgazmus. Az ezerízű, ezerszínű szexnél nincs jobb. 

A jó szex több, mint egy orgazmus. Vagy AZ orgazmus? Több is lehet, nincs jobb egy sorozatorgazmusnál (kuncog). A lényeg a lényeg. A jó szex nem egyenlő azzal, hogy van orgazmus. A jó szex az, amikor az ember levetkőzi minden gátlását, félelmét. Elengedi és átadja magát az élvezetnek. Szerintem ennél jobb nincs.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése