2013. március 13., szerda

Nem, nem vagyok terhes (max gondterhes)

Nem tudom mi van az emberekkel. De most komolyan. Az utóbbi egy hétben hárman kérdeztek rá, "hogy jön a baba"? Én meg csak pislogok nagy kerek szemekkel, hogy mivan? Hát azért mert kilencév meg esküvő. Nem. Nem vagyok terhes. 

Tegnap a nőgyógyászaton a doki viszont kiverte a biztosítékot. A sztori viszonylag dióhéjban. 
Elmentem gyógyszert felíratni. Szedem fél év megszakítással lassan tíz éve. Doki kérdezi mit akarok. Elmondom. "Mióta szedi?" Elmondom. "És hogy áll a gyerekvállalással?" Nézek rá. "Majd", felelem. "Miért?" "Mert a maga korában már aktuális és illik is. Nos, mikor tervezi?" Ez most szívat? "Doki, most akar teherbe ejteni?" Rám mosolyog. "Majd ha aktuális lesz, akkor tájékoztatom, folytatom. De ígérem, meg fogja érni azt a napot." 

Életemben nem rohantam még el úgy a rendelőből. Még valaki? Gyerünk, essünk túl rajta.,.


3 megjegyzés:

  1. Mer A zemberek néha meghallják, ahogy egy biológiai atomóra ketyeg.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nekem nagyon nem ketyeg. Valahogy nincs még kialakulva a fészekrakó ösztönöm, Vagy a tojásrakó? Nem is tudom. :)

      Törlés
  2. Mindig vannak ilyen emberek. Én a két fiam mellett kaptam folyamatosan a kérdést: mikor lesz harmadik? Mikor lesz egy kislány? Kinek mi a büdös franc köze van hozzá?!
    Mindennek eljön az ideje, vagy nem jön el, de ezt mindig belülről érzi az ember, nem pedig az van, hogy "illik". Mondhattad volna a dokinak pl. hogy leszbi vagy és a feleségeddel még nem találtátok meg a megfelelő spermadonort :DDDDDDDDDDDDDD Méghogy illik! Ehh.

    VálaszTörlés