2013. február 11., hétfő

Étlap frissítés...?

Nem tudom, hogy mi az oka, kereshetem és akár meg is találhatnám, de szinte folyamatosan fiatal "kölykök" próbálják tenni a szépen. Setén-sután vagy épp meglepően férfiasan, kedvesen, de persze van olyan is, aki pillanatok alatt kihozott a sodromból.

Valahol persze hízelgő, néha jó belegondolni, hogy hmm...mi mindent lehetne velük csinálni, vagy épp mi mindent nem épp a fiatal(abb) korukból adódóan, mennyire perverz, hogy majd' egy tízessel fiatalabb próbál a bugyimba jutni. Hozzá kell tennem, hogy a hallomások alapján, nem hiszem, hogy az én szexuális beállítottságom, illetve az, hogy hogyan szeretem a szexet a legtöbbjüket megbotránkoztatná, sőt, valószínű, hogy ők már rég túl vannak azokon a dolgokon, amiken ennyi idősen én még nem.

Furcsa és gondolkodóba ejtő, kezelni se nagyon tudom még ezt a fajta érdeklődést felém. Akkor is vonzom őket, akaratlanul, amikor egyáltalán nem érzem magam se gyönyörűnek, se vonzónak. Még akkor is úgy néznek rám, mintha megigéztem volna az épp engem bámuló "zsengét". 
Érdekes.

"Fiatalabb" koromban inkább a harminc plusszosok voltak azok akik érdekeltek és a hálómba akadtak. Az utóbbi fél évben pedig inkább az épphogy húsz éves fiúcskák léptek színre, igaz, az étlapomra nem igazán szeretném felvenni őket, talán elvi okokból? Nem tudom.  

12 megjegyzés:

  1. jaja, még az is lehet :D
    De ezek szerint korán kezdem.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, hogy ez a tapasztalatod. Én is olyan leveleket kapok leginkább, amiket 5-10 évvel fiatalabbak írnak, de én ráfogtam arra, hogy lassan mindenki fiatalabb, mint én, ami hülyeség, de akkor is :)
    Lehet, hogy az a legújabb trend, hogy a férfiak eleve idősebb nőket céloznak meg, akárhány évesek is ők maguk.

    VálaszTörlés
  3. Sztem ez csak annyi, h 20 évesen az ember mindenre lõ, ami mozog.

    VálaszTörlés
  4. Én már 35 vagyok, örülök ha eltalálok valamit :)

    VálaszTörlés
  5. Egyedül az zavar bennük, és sajnos és ez erősen hiányérzetet okoz nálam, hogy nem tudnak intelligensen (se) évődni, flörtölni, kekeckedni. A szókészletük gyatra, kimerül a sexy vagy-ban és társaiban. Jó ezt most erősen átlagoltam, de egy harmincas pasi azért tudja, hogy játsszon a szavakkal, érti mit akarok mondani, hogyan akarom mondani, sugallni. Na midegy.

    VálaszTörlés
  6. A kreativitáshoz gondolkodni kell, az meg fárasztóó...

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. De az agykerekek ugyanígy lassan forognak a huszas nők egy komoly részénél is. Ez a nemzedék úgy lépett vagy lép be a felnőttkorba, hogy mindenekelőtt a fészbúkon tanult (khmm...) meg flörtölni tőmondatokban, a nagy lehűlés meg csak nem jött el, mikor kikerültek kísérleti állatként a szabad levegőre. Azok, akik még szeretnek írni és olvasni, márminthogy' igaziból űzni a két sportot, jó eséllyel beszélni is tudnak, tisztelettel, mert, hogy az könyvnek már eleve jár.

    VálaszTörlés