2019. augusztus 19., hétfő

Idő-változás

Most nézem, milyen rég óta írom a blogot. 2008 óta. Nem most volt. Azóta háromszor költöztettem, kétszer "jelentették", egyszer meg sok más bloggal együtt, megszűnt. Mindig újra ás újra felálltam és folytattam. Sajnálom, hogy nem mindent tudtam megmenteni. Néha a kommenteket is siratom. Aztán azokat a bejegyzéseket, amiket törölnöm kellett (na jó képeket), mert nem fért bele az adatvédelmi meg nem tudom milyen vacakba, amit akkor épp kitaláltak. 

A kezdetek óta piszkosul sok minden megváltozott. Én is. Sokat fejlődtem, sokat megtanultam magamról. A férfiakról. A FÉRFIakról. Vágyról, akaratról...sok mindenről. Szexben is sokat fejlődtem. Őszintébb lettem. Tudatosabb. Akaratosabb. Tudom mi a jó és elveszem. Vagy tovább megyek, nem küzdök. Néha kicsit többet adok magamból, néha még annyit sem. 

Sok minden változott. Eltűntek a régi blogok, archív sem maradt utánuk. Kár. Pedig még most is szívesen elolvasnám őket. Én is változtam. Az élethelyzetem. A külsőm. Talán csak a vágyam nem változott. Az, hogy szeretek szexelni. Provokálni. Játszani. Felhúzni... 

Nem minden változott meg ennyi idő alatt. Valami viszont igen. 
Néha úgy érzem ugyanaz vagyok. Legtöbbször viszont azt, most vagyok igazán tudatában önmagamban.   

Pár éve múlva, vajon hogy vélekedek magamról? Talán öt év múlva gondolom azt, hogy igazán ln ÉN vagyok és most még csak afelé haladok? Érdekes ezen elmerengeni, néha. De csak néha. Inkább a mának élek. 
Legtöbbször :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése