2012. november 12., hétfő

Válogatás

Valahol szórakoztat, hogy olykor azok a férfiak jönnek velem szemben, utaznak velem a buszon, jönnek be a munkahelyemre, akik jelentkeztek a "hirdetésünkre". Igyekszem póker-arcot vágni, de belül kuncogok, hogy bizony ennek meg ennek láttam már a farkát, láttam meztelen vagy épp alsónadrágos képet róla ami vagy előnyös volt vagy épp nagyon nem. 

Az az igazság, hogy nagyon szigorúan válogatok. Tisztában vagyok vele, hogy én se vagyok tökéletes, nekem is vannak hibáim, de úgy gondolom ilyenkor lehetek kicsit szőrszálhasogató, válogatós. Nemes egyszerűséggel jól esik bírálni, ítélkezni. Hozzá kell tennem, hogy nem írok nekik semmi bírálót, nem kegyetlenkedek, hogy mégis mit képzelsz magadról, bár egy-kettő megérdemelné (igazából válaszra  se méltatom őket, mert nem szeretek magyarázkodni).

Mivel ennyire válogatós vagyok, meg rám tör a nincs-kedvem-nem-akarom, meg aztán elszörnyedek egy-két hmm (kedvesnek kell lennem....) mondjuk szépen...antipasitól, így nem sok kedvem van, na. Lehet, hogy más oldalakon is kellene garázdálkodni, hátha a nagy számok, esélyek alapján végre megtaláljuk a tökéletes szexjátszópajtit  (aki nem hisztizik, aki olyan, amilyennek mondja magát, aki megfelel a finnyás ízlésemnek, aki kellőképpen bevállalós és a többi...)mert vágy meg van, hogy legyen más. 

2 megjegyzés:

  1. GoldenGate-tel kapcsolatban vannak régi kellemes emlékeim. Sok a hülye ott is, de arányaiban kevesebb, mint máshol tapasztaltan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most az eropolisra cuppantam rá egy kicsit, lehet csetelni, egyelőre pozitívan állok hozzá.

      Törlés