2012. november 13., kedd

Valamit...valamit...valamit elfelejtettem...


Az utóbbi időben nagyon szelektív lettem. Eddig se voltam a figyelmesség mintaképe, de most minden szép-és jó összejön, egyszerűen kiesnek mozzanatok, mondatok, kérdések. 
Szarul érzem magam, mert nem direkt csinálom és nem azért, mert egyébként kevésbé fontos lenne az a valaki, vagy azok a valakik, akikről szó van. Egyszerűen úgy érzem, hogy minden fontos és kevésbé fontos dolog azonnal törlődik.Nem azért mert szarok rá, hanem mert. Nem tudom az okát.

Lassan itt lesz az ideje egy jegyzettömbnek/határidőnaplónak és egy kibaszott nagy parafatáblának a falon, ahova hatalmas betűkkel kell kiírni, hogy mikor mit kell megcsinálni, elintézni, megtenni, mert ez így nem jó. Nagyon nem jó. 
És megbántani se szeretnék senkit, de hát úgy tűnik mindig sikerül. Újra és újra. 

4 megjegyzés:

  1. Egyszerű. Túltelítődött az agyad és válogatás nélkül kukáz. Én már rég határidőnaplózom, de hát émmá' öreg vagyok :P Mondjuk én mindig is cetlizős voltam. Ismerem a saját korlátaimat :DDD Nem szégyen az :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szarul érzem magam (és ég finoman fogalmaztam), mert nem tudok magyarázatot adni és nem is szándékosan csinálom, de mégis megvan a "baj". Időérzékem is ment a kukába. Remélem ennél már csak jobb lesz. Vagy kezdhetek memóriavédő vitamint szedni. Vagy elbújok a föld alá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak öleld meg, tudni fogja. És nem hiszem, hogy bárkit megbántottál volna. :)

      Törlés
  3. Nyugi, vannak ilyen időszakok az ember életében, én is mindent dokumentálok a naptáramban, hogy ne felejtsem el, mégis sokszor előfordul, mert a céges naptáramban más van, mint az otthoniban. :P
    Ha mindezt, amit leírtál, elmondod az érintettnek, ő is meg fogja érteni. De szerintem tudja is, és nem haragszik rád, még ha úgy is tűnik. Ha meg mégis, csak szólj, és elrendezzük vele a dolgot! ;)

    VálaszTörlés