2012. november 11., vasárnap

Mik nem vannak?



A tegnapi agylövés-szerű szociológia órán, miközben próbáltam másik száz emberrel életben maradni (ergo nem elaludni, földre zuhanni) és értelmes arcot vágni, épp arról beszélt a tanár, hogy az antiszociális ember az pszichopata. Mivel kissé antiszociális vagyok, sőt, ha mód van rá, inkább nem cseverészek az óratársakkal (akikkel a workshopon egy órán ültem, nekik is max köszönök aztán megyek tovább), nem osztom meg az uzsimat (régen se tettem), nem gügyögök idegen/élidegen emberek még inkább idegenebb gyerekével (szemlátomást elvárják, hogy ha nő vagy, akkor biztos, hogy szereted a gyerekeket, sőt a kezedbe is akarod venni, meg tutujgatni, meg nyögdécselni nekik és sorolhatnám), szóval úgy néz ki, legalábbis a tegnapi előadás közben erre világítottak rá (igaz nem személy szerint böktek rám, hogy Jade, te bizony ez vagy), szóval úgy néz ki, hogy pszichopata vagyok.

Reszkessen mindenki!

5 megjegyzés:

  1. Tudod, imádom az ilyen fekete-fehér határvonalak által elválasztott, skatulyázó osztályozásokat, besorolásokat. Mindig relatív, hogy ki a "normális", ki nem, ki melyik oldalról áll és bámul a rács túloldalán lévők arcába leplezett vagy leplezetlen kíváncsisággal... Jó annak, aki bizton tudja magáról, hová tartozik, vagy hová szeretne. Jó esetben a kettő még egybe is eshet. Jade, ismerek pár nálad lényegesen súlyosabb pszichopatát, bár elég jól leplezik a bajt cseppet sem antiszociális viselkedésükkel :P Itt vagyok pl. elsőnek mindjárt én :DDD

    VálaszTörlés
  2. Kolléganő szerint pedig túlszocialiuált vagyok. Nem különösebben érdekel a skatulyázás se, inkább csak érdekel, hogy más-más ember szerint mi lehetek.

    Egyébként értem, hogy mire gondolsz :)

    VálaszTörlés
  3. Az antiszociális személyiségzavar a pszichopátia. Te csak sima antiszociális-nárcisztikus vagy, semmi személyiségzavar. :)

    http://www.origo.hu/filmklub/blog/osszeallitas/20120729-christopher-nolan-batman-figurainak-pszichologiai-elemzese-joker-macskano-bane-harvey.html

    VálaszTörlés