2012. október 30., kedd

Gyúrunk vazze?!

Egyelőre sehogy se állok. Délelőtt gyúrni járunk Kate-tel, később meg már nem érzem túl motiváltnak magam, hogy ából bébe pakolásszam a bejegyzéseket, kommenteket. És mellékesen migrénem is van, szóval nincs túl sok kedvem. 
Viszont mozogni jó, leszámítva, hogy jó messze van, a város (világ) másik felén, de hát menni kell, nincs mese, ha már semmi érdemlegeset nem csinálok a szabim alatt, legalább gyúrjunk (vazze), mert miért ne és különben is a Zesküvőre szépnek és csinosnak (vékonynak és izmosnak) kell(ene) lennem. Egyszer csak...majd...

Tegnap masszőrhöz menet érdekes(?) atrocitás ért. Nyakig beburkolózva, zene a fülben, könyv a kézben ültem  a buszon, előttem kettesülés, mögöttem szintén, bezuttyantam és se kép se hang. Aztán lassan feltöltődött a busz, mellém is leül (én az ablaknál)egy viszonylag helyes (elmegy) harminc év körüli pasi. Táskája az ölében és egy kicsi az enyémben. Nem érdekelt, megyünk, haladunk. Aztán valahogy furcsa volt az egész, valahogy olyan érdekes érzés volt a táska a bal combomon. Lenéztem semmi. Ízlelgetem a félig lefagyott lábaimon, hogy mi is van ott, illetve mi nem. Aztán beugrott. A pasi simogatta, fogta a combomat. Nem épp kedvesem ránéztem, mire elhúzta a kezét. Bakter, ezt nem hiszem el. Úgy teszek, mintha olvasnék. És megint, szépen lassan a combomra csúsztatja a kezét (én táskám az ölembe, az övé meg javarészt takarta a dolgokat.) Kedvenc gyilkos pillantásommal ránéztem, miközben kihúztam a fülhallgatót a kezemből. Már a nyelvemen volt, hogy meg fogom etetni vele a kezét, de még ki  se nyitottam a számat, már húzta is el a kezét és hangos, sűrű bocsánatkéréssel felpattant és leszállt. Én meg ott ültem a könyvbe meredve, hogy mi van???Azt már megszoktam, hogy a vén taták szeretnek nyomulni,de egy viszonylag jóképű faszi erre izgult? Bakter. 

Bár az is lehet, hogy fázott a keze...

Azt hiszem némi önvédelmi edzést is be kellene iktatni a cardio mellé...

4 megjegyzés:

  1. Mit akarsz, csajszi? Jó nő vagy, na, és ez még beburkolózva is átjön :D Persze, kezdeményezhetett volna másképpen is, de hát zene a fülben, könyv a kézben, sehallselát a csajszi, maradt a tapintás :P Jót mosolyogtam a sztorin :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értettem, hogy ennyire nincs hol ismerkedni?Vagy talán így könnyebb volt ismerkedni?Vagy..?Nem tudom. Igazából vicces volt.

      Törlés
  2. Milyen szánalmas emberek vannak. Magamnak is volt hasonló élménye tömegközlekedve párszor, pedig pasi vok. Nők se semmik néha. Roppant kínos és kellemetlen szituáció az ilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, inkább kínos volt, kérdőjel, hogy bakter, ez így kell?Azt már "megszoktam", hogy a vén taták molesztálnak, azt már tudom is kezelni, de egy harmincas értelmiségi pasi?Hát szokatlan volt.

      Törlés