2022. április 6., szerda

Keeping me alive

 Vágy.

Türelmetlenség.

Mohóság.


Levettem a kabátom, kalapom, aztán ránéztem. Vártam.

Megragadott és az ágy felé terelt. Leültem, vártam. Provokáltam, hergeltem. Széttárt combjaim közé akartam venni. Ízlelni -harapni akartam a húsát, vágyát, férfias ízét.

Piszkosul kívántam.

Néztem rá, mintha lelassult volna kicsit az idő.

Aztán hirtelen elkapott és magához rántott. Behunytam a szemem, felnyögtem.

Bőröv feszült a nyakamnak, magához húzott én pedig faltam-csókoltam a száját, torkát. Gonoszkodós mosollyal. Játékra készen. Vággyal teli, lucskos-tocsogós puncival.

Aztán lecsapott az öv, váratlanul. Majd még egyszer. Visszatámadtam, leszorított, megmarkolt, én pedig nekifeszültem. Csak játék…és mégis sötét…vad íze volt, fémes, erős íze az akaratnak, ami feltüzelt, fellobbantott bennem valamit.

Szétnyitotta a combjaim és már bennem is volt. Neccharisnyás lábaim feszültek neki, kuncogó-gonoszkodó tekintettel néztem rá és csak a sötét vágyat láttam benne. Hogy akar. Hogy kíván. Engem. Én pedig őt.

Nedvem végigfolyt a lábamon, szétkenem a combján, cuppogott a puncim a farkán, miközben szinte azonnal elélveztem ahogy belémhatolt. Aztán szinte azonnal szétesve húztam magamba, minél közelebb, minél mélyebben legyen bennem.

Falánk mohóságom többet és többet akart. Zabolázatlan éhséggel. Megkaptam. Ő pedig az újabb és újabb orgazmusomat, akkor amikor én akartam, akkor amikor ő követelte, akkor amikor éppen jött, magától. Nyüszítettem, ziháltam, nyögtem, de nem eresztettem. Többet akartam, mélyen magamban, robbanjon bennem a gyönyör, hevesen, intenzíven, többet és többet, újra meg újra, ő pedig követelte a fülembe mormogva. Én pedig szót fogadtam.

Ég a húsom, mohón lüktet a puncim, szinte vibrál-táncol a lényem legbelül, lubickolva az energiában, teljesen elmerülve, kisajtolva az újabb és újabb gyönyörhullámot, érzem az övét, meglovagolom az érzést és robbanok én is. Ezeríz-ezerszín érzések, elmerülés. Levegőért kapkodás és végül teljes szétesős remegés, ami felszabadult kuncogással, mosollyal vegyül. Csak létezem. 

Lebegek és ízlelek mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése