2022. április 12., kedd

Mèg


Megfogta a csuklóm, feszesen, erősen, hogy mozdulni se tudjak és ráharapott a nyakamra, ott, ahol az a vállamnál találkozik.  Azon a ponton, amitől elgyengülök és végigszalad rajtam a nyers vágy. Felnyögtem hangosan,  moccani és gondolkodni sem  tudtam, a világom leszűkült egyetlen éles érzetre, ahogy az ajka és a foga az érzékeny puha bőrömet érte. Akarta, de végül  nem harapott a húsomba… Csak fogvatartott erősen. Doromboltam az elégedettségtől. Nekem nyomta a keménységét az én puhább testemnek. Hozzà simultam. Elvesztettem az önuralmam, villámokat, pontokat, ezerszínű foltokat láttam a mohó, türelmetlen vágytól. Nekidörzsöltem a csípőmet, szinte táncolt. Ekkor enyhült állkapcsa  szorítása és a nyelvével kényeztette azt a helyet, ahol az előbb még a fogai voltak. Szinte eszemet vesztettem a vágytól, hogy harapjon végre, hogy fájjon… még erősebben, hogy sajogjon… nyüszítsek az édes kíntól vegyített gyönyörtől. 

Nem mozdult , a nyakamat csókolta továbbra is, alaposan kisajátítón,  birtoklón, jelezve, hogy az övé vagyok. Forróság a lábam között lüktetett vibrált… Testét az enyémnek dörzsölte, kemény farka a puncimnak feszült, forróságom, testem megremegett a  minden porcikámat átjáró érzettől. Ziháltam és nyögtem a mohó vágytól. 

Még… még többet… s többet akartam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése