2012. augusztus 22., szerda

Puffogós-poszt, avagy Jade hisztizik


Ez a beiratkozás kész káosz. Nem elég, hogy mindent fénymásoljak le, amit már egyszer beküldtem, nem elég, hogy a kitöltendőből két példány kell (mert ők erről nem gondoskodnak, old meg ahogy akarod), nem tudom, azt hiszik, hogy mindenkinek automatice van nyomtatója, fénymásolója, tengernyi idegje/ideje? Miután szereztem beiratkozó példányt (2), hallgatói szerződés(2), ez persze két kurva napomba telt, mert a könyvtár gépe lassú, blokkolja a felugró ablakokat, a könyvtáros banyák meg nem fogják fel, hogy a fő gép kell, mert ezt nem egyszerű dokumentum, amit elmentek ők meg kinyomtatják (harmadjára sikerült megérteni, mg jó, hogy nem kellett kifizetnem az elbaszott példányokat), aztán tegnap vissza (mert ugyebár hétvégén nem dolgoznak, miért tennék, nem?Talán akkor érnének rá az emberek) hosszas agymosás után megértettek mindent, oké, nyomtatunk. Süti. Kész vagyon.
Gondoltam, ha már ennyire úton vagyok, elkocogok a bankig, befizetem az oktatást árát, letudtam, aláírtam, elkocogok fénymásolni, és nem, nem azért mert fogtechnikus vagyok, de minden szaromat egyesével(!!!!!) másolta le. Szerintem meg se hallotta, hogy egy példányra nem lehetne ezt meg ezt, meg ezt??????
Aztán három körül hív a bank, hogy különben is miért nem netbankon keresztül csináltam?(azért bazd meg, mert azt a kurva cetlit is le kellett másolnom, az eredetivel együtt meg a nemtudom kinek a szájába tömködni). mondom mert már egy ideje nem használtam és ezáltal nincs (de fizetem az árát), meg azért mert nem. De hát az aláírásom nem jó. Nem egyezik. Persze, elismeri, hogy ennyi idő után változik az aláírásom, de legyek olyan kedves bekocogni a bankba és megoldjuk a helyzetet. Persze, cseszd meg, annyira, de annyira ráérek, meg úgy csípem a negyven fokot, meg úgy egyébként is, nincs jobb dolgom, mint büdös embereket szagolgatni, miért ne?  Csak azért csinálom ezt a szart, mert az iskola kibaszott bankjából olyan kevéééééés van, hogy a környékünkön egy sincs, így még többet kellene utaznom. Hurrááááááá!
Szóval. Tele a tütüm. A bakancsom. A kertészgatyám (nincs), a mamuszom, a zoknim, a hócipellőcském és még sorolhatnám.

ÉS még el sem kezdődött, még nem mondták mi kell és mennyiért, és a világ melyik szegletébe kell elmenni, mert ... basszák meg. Ennyit a békés szabadságról. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése