2012. június 25., hétfő

Nem a válaszom, bazdmeg, NEEEEEEM


Nagyon nehezen viselem, ha valaki nem tudja, vagy nem akarja felfogni a mondandómat. Kifejezetten idegesít és bosszant, amikor egy férfi (szándékos kis f) a saját akaratát akarja rám erőszakolni, miközben tudja (?), hogy ez az egész mi végre van és miről fog szólni.
Igen, megint  kalandozás.
Legalábbis lett volna, ha. (ha nem egy nullási IQ-jú barommal hoz össze a Sors, megint)
Kivételesen centikre mentünk, illetve a centikben rejlő látványra. Rövid, tömör mondatok, mi lesz, mi nem lesz, mit akarunk és mit nem. És az istennek se fogja fel, hogy nem fogja megdugni a seggem. Nem, akkor sem, ha ő nagyon szeretné, mert nem azért hívjuk magunkhoz. De igen, ő meg fogja kapni az isteni seggem, nem tudom mi a jó nekem. De tudom. A 22 centi nem jó a seggemnek. Se kicsit, se nagyon. Nem, köszönöm, nem kell kitágítanod, ajd megoldjuk Kedvessel, ha ilyetén vágyam lenne. Csak szopás. De mi lenne-ha. De nem, köszi. Egyszer úgy is, nem tudom mi a jó nekem. (Aham. Persze.) Egyre inkább úgy éreztem, hogy ez az izé nem játékosságból ilyen, fasz, hanem alapból ilyen, úgyhogy sanszos, hogy megy a levesbe, mert az ilyen nekem nem kell.
Aztán játékosan pedzegettem neki, hogy ha nem lesz jó fiú, akkor hoppon marad, mert nekem ez az erőszakos, rám erőltető stílus nem tetszik. Ha szopás-szex közben irányítanak, nem gond. De mindent a keretek között, amit megbeszéltünk. De nem. A férfi mint sértődött dúvad támadt rám szavaival. Idézem minden moderáció, kivágás egyéb nélkül, mert ez aztán a gyöngyszem: "akkor kapd be a faszom es fulladj bele a gecibe. 1 ribanc ne probaljon nekem felteteleket szabogatni mert  a vegen megfoglak es 1utvefzroval kurlak seggbe"
Ja, kérem szépen, ha már nem azt kapja, amit akar és nem azt, amiről eredetileg szó volt, akkor a Nő kurva.  Ha nem úgy történnek a dolgok, akkor a másik Férfi papucs és impotens, hogy mással akarja lerendezni az asszony, én pedig az, ami, ugyebár. Nem, most már nem vagyok ideges (eléggé), ha eszembe jut ez a fasz, csak hát...na.
Mit nem lehet azon felfogni, hogy nem? Van egy pár NEM-mel kapcsolatos történetem, de ez überel azt hiszem minden eddigit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése