2012. június 21., csütörtök

Mai program


Mehettem volna T-vel a strandra, nem mintha szeretném a tömeget, meg úgy általában, de ebben a hőségben most bizonyára jól esne. mondjuk az is igaz, hogy a vízbe nem szoktam belemenni, szabadstrandon meg pláne, de most jól esne. Bár lehet, hogy T kicsit meglepődne, amikor meglátja hófehér habtestemet, illetve, hogy fapofáva, hőgutát kapva szedem le magamról a fölösleges ruhadarabot, ergó bikinifelső se marad rajtam. Nem, azt hiszem nem sokkolom őt és a barátnőjét (T azért tisztában van, hogy én aztán nem zavartatom magam, ha valakinek nem tetszik nem néz oda).
De nem megyek és ez a lényeg. Összerakom szépen a lakást, mosás, mosogatás, káoszfelszámolás, aztán készülődés a délutáni Kedves meglepire. A játszópajti kiléte egyelőre kérdéses, mert kettő van "versenyben", akit csak A pasinak és B pasinak hívunk, de egyelőre B az, akit maximálisan akarok, viszont A az aki hajlandóságot mutat, viszont kissé erőszakos. Nem réti meg, hogy a seggemet nem fogja megdugni, ez alkalommal meg pláne, hiszen csupáncsak  arról van szó, hogy leszopom, elmegy és aztán elhúzza a csíkot. Én meg szépen kiveszem a hűtőből a tortát, meggyújtom a gyertyát (persze, így sincs elég meleg) énekelni nem fogok, aztán meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése