2012. június 19., kedd

Rövid határidő


Ha rövid határidőről van szó, akkor meglepődnek. Nem tudom, ha akkor abban a pillanatban, amikor szóba kerül a szex azt mondanám neki, hogy ide és ide gyere, várlak és egyébként hajlandóságot is mutatott (ergó nem ugrottam rá, nem szorítottam sarokba az éteren keresztül), akkor is hallgatás lenne a válasz?
Nem értem én ezeket a férfiakat. Csak próbálom, de azt hiszem az utóbbi időben kevéssel volt dolgom, ezét talán (?) berozsdásodtam kicsit. Vagy türelmetlenebb lettem. Nem tudom. Szeretem megkapni a zsákmányt, a "pofozgatáshoz" most valahogy nincs kedvem. Meleg van. Most inkább kivárásra játszom, ülök az árnyékban, hűsölök, és a nekem tetsző prédára "rávetem" magam. Na jó nem. Csak várok és várok, csali a hálóban, csak éppen...nem tudom mi van veletek, fiúk. Nyílt lapok, ti meg cicáztok itt  velem. Meleg van, tudom. Na mindegy. Van miből válogatni, csak hát...éhes vagyok...na.
Kedves francia pasi, aki felajánlkoztál a múltkor.  MOST csütörtökön ráérsz? dobj egy üzit privátba. (vesztenivalóm nincs, ugyebár?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése