2012. február 24., péntek


Olyan lustán, ráérősen kezdődött. Én felöltözve, indulásra készen, már csak kabátot és a cipőt kellett felvennem. Rajta pizsi, délutáni alváshoz készülve. Forró volt a teste, kezem pedig hideg. Olyan jó volt megérinteni, hozzábújni, testmeleget csórni tőle.
Olyan lusta, lassú mozdulattal kezdődött. Kicsit bátortalan, kicsit kedvtelen, kicsit semmilyen. Aztán, amikor beszívtam bőre semmihez se fogható, férfias, fanyar, szappan és parfüm kellemes keverékét, elvesztem. Otthon-érzés, fészek-meleg. Ujjaim lassan cirógatták a bőrét, ajkam lassú, finom csókokkal ízlelték mellkasát, kemény hasfalát, csípőjét, farkának tövét...férfias, nehéz illatot éreztem, nyelvem végigsiklott húsán és tudtam, többet akarok. Semmi lassút, semmi visszafogottat.
Türtőztetni kellett magam, mantráztam, hogy ne kapd be, ne kapd be, még ne, várj egy kicsit. Inkább ízlelgettem, nyelvemmel kényeztettem, egyre mohóbb vággyal, föl-le, körbe-körbe, tövénél lusta nyelvcsapásokkal, beszopva a golyókat, finoman rágcsálva a különleges textúrájú bőrt.
Aztán elvesztettem a fejem. Nem emlékszem mi után mi következett, mohó voltam és heves, ráültem a mellkasára, miközben mélyen, nagyon mélyen bekaptam.Forró tenyere a hátamat cirógatta, lekerült a pulóver, nem kellett az, ujjaival végigsimítva hajlataimon, gerincem mentén, miközben remegve, nyögve szoptam. Mélyen, nagyon mélyen, épp csak a makkot, épp csak a hegyét, miközben folyt a nyálam, végig a merev húson, folyt a könnyem a visszafojtott mohóságtól, remegett a combom, testem, s már minden voltam, csak lassú és visszafogott nem.
Ujjai a derekamba mélyedtek, miközben kezemmel, számmal, nyelvemmel, forróságommal kényeztettem. Olyan jó volt, olyan...olyan...nem tudom. Hazaértem, boldogságos érzés. Arcomon végigsimítottam a farkával, éreztem a férfi-illatot, éreztem ahogy remeg a kezemben, éreztem, ahogy remegek a kezében. Elvesztem.
Nem érdekel, hogy húzni-halasztani kellene a végét. Akartam. Mélyen, vadul, fejvesztve, kontrollálatlanul. Akartam. Vágytam rá. Az enyém volt.
Sokáig remegett a számban, sokáig remegtem a kezében, miközben tartott. Még tartottam néhány másodpercig az elcsigázott számban, majd elengedtem és a széttárt combjára tettem az arcom és beszívtam bőre illatát. Az enyém, mondtam neki. Szeretlek.
Éreztem a mosolyát. Megcirógattam a bőrét, majd mellébújtam.
Én is téged, mondta mosolyogva.
Elégedett, jóllakott mosoly volt mindkettőnk arcán.
Kell ennél több?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése