2008. augusztus 1., péntek

szexjátszópajtás- A kezdetek

Nemrég éltem át életem egyik legerotikusabb és legizgatóbb szopását.

Kezdjük az elején.

Kedvesem kitalálta, hogy szeretné látni ahogy egy másik pasit elkényesztetek. Illetve, ahogy az a MÁSIK veszettül szétdug.

Nosza, gondoltam, elkezdtem keresgélni a neten és végül meg is találtam Őt. Kapcsolatunk már tart ott, hogy mindezeket már akár be is iktathatjuk az életünkbe.

Úgy döntöttem, mielött megejtjük a furcsa hármast, előtte szeretnék közelebb is "megismerkedni" Vele.
Na így csöpentem bele életem egyik legerotikusabb szopásába.
A Játékszabály szerint Ő semmit se tehetett, Velem, én viszont annyiszor és úgy szophatom le, ahogy és ahányszor akarom.
Az a tény, hogy nem nyalhat ki, illetve a dolgok előrehaladtával nem dughat meg... igencsak izgató hatással volt mindkettőnkre.
Ahogy hanyatt feküdtem az asztalra és a számba tolta a farkát...hm...nyelvem táncot járt a farkán, miközben Ő nyalta és markolászta mellemet, húsomat.
Amikor megéreztem a farkának sós-édes-selymes ízét, amikor szája rázárult mellemre, ujjai a bőrömet cirógatták...elvesztem...
Arca mesélt...akárcsak mozdulata, érintése, csókja...

Nem megtenni azt, amit legszívesebben megtennék... kifejezetten izgató és felkavaró.
A tudatom legmélyén tudtam, hogy nem szabad engednem, de a testem mást kívánt... Őt kívánta anélkül, hogy ismertem volna...

Hát igen...Ő lett az én kis szexjátszópajtásom... és igen, azt hiszem közeljövőben is beiktatunk egy kis játszadozást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése