2008. augusztus 5., kedd

Játék

Nemrég vettem egy korbácsot...izgalmasnak és kicsit hm..."veszélyesnek" találtam. Olyan dolognak, ami gyönyört és fájdalmat adhat. Kénye-kedve szerint.
Szeretem mikor Ő rácsap a fenekemre, hol erősebben, hol csak épphogy, célzás szerűen.

Az ágyra feküdtem, fenekem az ég felé meredt, lábamat széttártam, szeme mohón tapadt rózsaszín puncimra. Fejemet oldalra fordítottam, hogy lássa, ahogy élvezek. Először csak kicsiket csapott, combomra, fenekemre, puncimra. Isteni érzés volt. Aztán egyre erősebbet, már nem tudtam nyögés nélkül élvezni. Nem szeretek csendben maradni, abban nincs semmi jó. Olyan jó érzés, ahogy a bőr a bőrömet éri, marja, ahogy a megduzzadt csiklóm incselkedve előbújik, majd amikor nyelve végigszaladt rajta, mohón falta, nyalta...Ó Istenem.
Nem engedte, hogy kényelmesebb pozitúrán válasszak. Felnyögtem, amikor elővette a másik játékszerem. Az análfüzért. Ahogy a nyelve játszott a csiklómmal, úgy dugja a fenekemet vele.
Már nem tudtam csöndben maradni. Egyszerűen nem ment.
Felsikoltottam a gyönyörtől, másik kezével szorosan fogta csípőmet, ami heves táncot járt.
És mosolygott. A kis dög.
Szeretek kitárulkozni neki, persze, ez egy másik játék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése