2008. augusztus 8., péntek

Egy kis kényeztetés

Lassan vettem be, élveztem, ahogy az ajkaim a makkodnak dörzsölődnek.
Marokra fogtam a farkad, és csak a végével játszottam, mégis éreztem, ahogy a vér zubog benne. Isteni érzés volt ahogy lüktetett. Vad és megrészegült tekintettel néztem fel, hogy lássam, hogy fogadod azt a vágyamat, hogy ott akkor épp ahhoz volt kedvem. Csak téged kényeztetni.
Felváltva szoptam és vertem a farkad, s ennek hamarosan eredménye is lett; keményen és peckesen lüktetett a számban.
Tudom, hogy imádod, ahogy az ágyékodon van már a szám, a makkodon a a forró nedves torkom, élvezed a farkadon a nyelvem szorítását, mintha a puncimnak feszülnél neki, ugye?
Imádom mélyen bekapni, amikor folyik már a könnyem, amikor már szinte nem kapok levegőt, de nem akarom abbahagyni, mert érezni akarom az ízedet, azt, ahogy lüktetsz a számban, ahogy megmarkolod éppen a hajam, hangosan felnyögsz...mosolyogsz.
Kívántad a torkom, a szám, a hajamnál fogva húztad a fejem a farkadra, durván szopattad magad, basztad a torkom, és hagytad verni a nyálamtól csúszós farkad. Persze nem bírtam sokáig, kicsit fájt már, de nem baj...
Mielőtt elélveztél megsimogattad az arcom és kezed újra a hajamba markolt. Tudtad, hogy szeretem.
Azt is, amikor a számba élvezel.
Kinyújtottam a nyelvem és hagytam, hogy a mellemre csöpögjön a spermád.
Szereted ugye, Kedves?
Ne ne nézz így rám... hagyj egy kis pihenőt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése