2021. október 26., kedd

Feloldódás

 Belesúg a fülembe. Hangja vágytól nehéz. Kíván. Érzem a hangján. A sóhaján, érintésén. A vágytól sötétlő tekintetén.  

Megborzongok.

Libabőrös a karom.

A testem.

Hangom elhaló sóhaj csupán, fejem hátraszegem, ujjaim markolják, szorosan fogják.

Magamhoz húzom

Nem eresztem, nem engedem

Széttárt combjaim közé fogom, nem eresztem, húzom magamban, keze szorít, markol én pedig nyögök.

Hangosan

Ha tudnám sem tudnék halk lenni

bennem van, mélyen…forróság…szabadság

Ne eressz

Még maradj, csináld

Keze szoros, torkomon, leszorít, arca az arcomhoz ér, én pedig bizsergek-lüktetek, kívánom…basszus…piszkosul kívánom.

Markolja a csípőm, körmei a húsomba vágnak, nem érdekel.

Mélyen bennem van, remegek, elolvadok. Felolvadok bennem, nedvem folyik végig a combomon, combján, nyögök, zihálok, sikoltok…akarom…még akarom…többet akarok…duruzsol a fülembe, felizgat minden szava, minden érintése…akarom.

Testem forrón izzik. Mohó. Telhetetlen.

Akarom.

Magamba húzom. Íze a számban, húsa a kezemben, ujjaim táncolnak rajta. Vágya megrészegít, nyelvem hegyén, ízek, aromák, lehelete a számban, csókja birtokló, mohó, szorítása uralkodó. Akar engem.

Én pedig élvezem, hogy akar engem. Hogy engem akar.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése