2021. október 5., kedd

Adj többet…

Először finoman ért hozzám. 

Leheletnyi érintés…

Aztán kicsit erősebben. Benne lüktetett a vágy, az erő…felszisszentem. Jóleső borzongás szaladt végig rajtam. Izmaim megfeszültek, a vágy, a szükség olyan intenzív volt, hogy már fájt.

Akartam. Kívántam.

Kezei szorosan tartottak, miközben belémhatolt. Durván, erősen. Birtoklón. Szinte azonnal jött az orgazmus.

Föl és le…cikáztak rajtam végig a hullámok. Egyre hangosabb és hangosabb lettem, szinte beleolvadtam a testébe, széttárt combjaim közé vettem, magamhoz húztam; nem eresztettem. Többet és többet akartam belőle.

A levegőt megtöltötte a szex eltéveszthetetlen illata, hangja. Beleolvadtam az érzésbe, elmerültem benne, falánk mohósággal faltam a gyönyörét, az erejét, energiáját. Habzsoltam, telhetetlen akarattal. Többet és többet.

Szorít, markol…fájt…édes fájdalom, többet akartam, szinte szétfolytam a keze alatt. Nyomokat akartam, fájdalmat…fájdalommal kevert gyönyör robbanását, aztán az élvezését, ahogy elengedi magát és felemészt a kettőnk közti eszeveszett- heves energia.

Lüktetés…erős…mohó…robbanás…nyögés…zihálás…felszabadulás…ellazulás…gyönyör…

újabb és újabb, jön, tombol, nyughatatlan.

Markoltam a lepedőt, ő pedig keményen dugott-baszott-kefélt-uralt. Szétfolytam. Táncolt a csípő, zihálásom hangosabb, erőteljesebb, akárcsak az övé. Intenzív…de többet és többet akartam…édes szétesés… ez jött.

Néztem az arcát, a sötét-elégedett tekintetét. arcélét az enyémet, lélegzetét a bőrömön, ujjait a csatakos bőrömön. Illatát a testemen, nyomait a csípőmön, combomon.

Kapcsolódás-vágy-kéj-elégedett dorombolás- fellobbanó, felkorbácsolt vágy, szükség- ezek voltunk.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése