2019. szeptember 21., szombat

Hárman

Úgy indultam neki az éjszakának, hogy lesz, ami lesz. Bár nem tudok kibújni a bőrömből, de azért meg kellett volna próbálnom némi engedelmességet belevinni. Őszintén? Nem igazán sikerült. 

Egy zöld fűzőt és egy bőrszoknyát vettem fel. Necc combfix és brutálisan szexis, igencsak magas sarkú csizma tette fel az i-re a pontot. 
Láttam rajta, hogy kibaszottul beletrafáltam; izzott a vágy a sötét tekintetében. Ígéretes Játéknak ígérkezett az éjszaka és játszani akartam. Mindegy, hogy mi lesz, félnem nem kell, jó kezekben voltam. Éreztem, hogy egyre jobban felizgultam. Nedvem végigkenődött a combom érzékeny bőrén, édesen-fájón lüktettem, sóvárogtam, szinte már türelmetlenül topogtam, annyira vágytam már, hogy elkezdődjön a játék...

Aztán bemutatta nekem Őt. Kibaszottul gyönyörű Nő. Bőre hófehért, mint az enyém. Fekete, alakot mutató ruhában. Azt hiszem rezes-vörös hajú. Csodaszép. Vonzó. És akkor még nem is láttam belőle szinte semmit. Izgulnom kellett volna, de nem izgultam. Várakoztam. Azzal a fajta bizonyossággal, hogy bár nagyon rég volt, mikor utoljára nő ízét érezhettem a nyelvemen, tudtam, emlékeztem; igencsak kellemesen izgató egy nővel együtt lenni. 

Háttérbe vonult. Leült az egyik fotelbe, miközben G. megragadott és irányítani próbált. Belém bújt a kisördög. Kiöltöttem a nyelvem, kekecen mosolygott a tekintetem és hergeltem. Durván fogott meg, de még épp a határomon. Ellenkeztem, gonoszkodtam. Élveztem. Megmarkolt erősen, magához szorított. Az ágyra lökött, kifordultam az öleléséből, nevettem. Bár engedelmességet ígértem, de nem tudtam az lenni. Még nem. 

Durván csókolt. Falta a szám, keze pedig markolt, simogatott. Megragadta a tarkóm, lehúzott volna a farkához, de újra meg újra ellenálltam. Tudtam, hogy lesz pár lila foltom, de akkor, pont nem érdekelt. Elememben voltam. Élvezettel játszottam, csak nem éppen úgy, ahogy talán terveztük. Vagy mégis? Mégis inkább így, mintsem engedelmes, jókislányként, elé térdelve, számat kinyitva, nyelvemmel lassan izgatva a makkot, s várni, mikor tolja be a torkomig...

Bekaptam a farkát. Mmmm. Enyém volt. Farka is és Ő is.  Szinte már-már engedelmes. Kezemben tartottam. Én irányítottam. Hallani egy férfi bókjait, miközben szopom, igazán inspiráló. Izgató. Mormogott valamit, talán nekem, talán nem, mindegy. Nem arra figyeltem. Aztán eljutott a tudatomig, nem nekem szólt az előbb. Én csak játszottam, szoptam, kóstoltam a farkát, nyelvem táncolt körbe-körbe a merev húson, vagy épp beszívtam kicsit-vagy épp mélyebben, provokatívan mosolyogva miközben K. odatelepedett mellénk. Nem zavart. Sőt...inkább...felizgatott a jelenléte. Halk sóhajai, mozdulatai neszezése, habzsoló-falánk csókjaik. Egy Nővel együtt szopni, ketten egyszerre kiváltani egy férfi nyögéseit...nos... kibaszottul jó. Tetszik. Más-más technika, gyorsaság, más-más ritmus...itt egy kéz, ott egy nyelv...aztán egy másik...aztán két nő csókja; lassú, puhatolózó kóstolgatás, finomkodás, teljesen más, mint egy férfi nyers ereje. 
Finomság-keménység...váltakozás...

Lefogott, és keményen baszott, miközben K mellettem feküdt. Csak nézett. Akárcsak én őt. Pilláim alól, alig látva, érzékelve.  Olykor finoman megcsókolta a vágytól kipirult bőröm. Nyakam vékony ívét, miközben fogta az egyik kezem. Kecses ujjak szorították az enyémet. Kibaszottul jó...kettő teljesen különböző érzés, inger. Puha csókok a számon, nyakamon, miközben kemény döngetés a bennem. Szúrós-borostás csókok váltják a puha nőit és fordítva. Túl sok. De nem elég. Szorosan körbeöleltem a puncimmal farkát, miközben benne járt; ki és be, újra és újra. Végem volt.  Neki is. 
Mind a hármunknak.
Basszameg. Mégmégmég. Ne legyen vége még jó sokáig. Kibaszottjó. Game over. Már meg sem próbáltam koncentrálni.
Gyönyörű mellei voltak. Az, amit az ember csak néz...aztán örömmel kóstol meg. Mert megkóstoltam. Kezembe  vettem, ujjaimmal cirógattam a rózsaszín, kívánatos mellbimbóját. Nyelvemmel köröztem rajta, aztán lassan elindultam lefelé; végigcsókolva a bordák kecses ívét, a lapos, remegő hasat, a csípőcsontot; lassan, ráérősen, mert ki akartam élvezni. Nem siettetett senki. Ketten voltunk. Finoman, nagyon lassan kóstoltam meg a punciját. Széttárta combját, épp csak, szinte már tétován. Jelzésnek vettem. Belenyaltam. Vágytam arra, hogy elélvezzen a nyelvemen, de úgy voltam vele, meglátjuk. Csak ki akartam élvezni. Csak újra fel akartam fedezni egy nő testét; rég volt az előző és azóta sok minden változott. Bennem is.  
Fura...bár fejben heves lettem volna, de inkább visszafogtam magam. Nem akartam letámadni, nem akartam sok lenni. Aztán G visszajött (bár szívem szerint gonoszkodva kizavartam volna, nem ám hagyni, hogy leskelődjön...). Végül maradt. 

Néztem, ahogy megdugja a barátnőjét. Hevesen, mégis finoman. Mélyen, erősen. Lassítva az iramon, s újra felgyorsítva.  Csak néztem őket. Ittam a látványt; az újabb és újabb orgazmusát, szinte mosolygós nyögéseit, ahogy G újra meg újra elélvezteti. Gyönyörű látvány volt...én pedig úgy éreztem tudnám nézni is és kiélvezni is, nagyon sokáig. Nyögések-sóhajok. Követni nem lehetett, hogy éppen melyikünk hangját lehet hallani a szobában.

Újra a számba vettem. Egy nő finom, sós-édes íze után egy férfi erős-vad ízét érezni...nos...eléggé izgató. Felajzó. Szopni élvezettel úgy, hogy egy másik nő nézi...furcsán jó. Látod? Tetszik? Behunyt szemmel élvezem azt, hogy játszom egy kemény-merev farokkal, miközben te halk sóhajjal, buja tekintettel nézel minket. Tetszik? Felizgat? Akarod? Ketten szoptuk. Nyelvünk olykor összeért, megcsókoltuk egymást, miközben hol egyikünk, hol másikunk keze járt-kelt, simogatott-cirógatott, egymást, aztán a közös játékszerünket, a férfit. Végül is...mi irányítunk. Mi játszunk. Ő csak...élvezi ;)

A lábam között volt, kezemmel beletúrtam a hajába, megmarkoltam a vállát, karját...ahol értem. Markoltam, karmoltam, kapaszkodnom kellett. Kibaszottjó. Abbanehagyd. Uhhhh. Nyelve egyre inkább az orgazmus felé terelt. Jó úton haladt...huhh...nagyon is... Egy férfi és egy női kéz izgatta a mellem. Maximálisan kielégítően. Különleges. Pont így szeretem. Pont így. Mégmégmég. Basszameg. Egy férfi nyalta a puncim, közelgett az orgazmusom, mindjárt, mindjárt, mindjárt, egy női száj, nyelv pedig máshol kényeztetett. Finom volt a csókja. Finom a keze érintése, kellett. Basszameg. 
Lehunyt szemmel remegtem. Lábam, csípőm táncolt. Még mindig. Megint és megint. Végem volt. Eddig sem voltam teljesen ura önmagamnak, de itt már teljesen szétestem. Kell ennél több? Talán nem.   

Összefolynak a dolgok. Túl sok, túl intenzív. Nem tiszta a sorrend. Nem tiszta, nem tudom felidézni, mi után, mi történt. Csak történt. Beszívtam, meglovagoltam hármunk szexuális energiáját. Élveztem minden percét, minden ízét, érintését, rezdülését. Félmosolyokat és elégedett mázlista -vagyok vigyorgást. Élveztem egy férfi szúrós csókját és egy nő félszeg-majd egyre bátrabb csókját. Különböző érintéseket, ízeket. Lágy-sós, markáns-fűszeres. Férfi és nő. Keménység-puhaság. Vadság-hevesség, kuncogás- nyögés. Ezeríz, ezerszín.
Elfogytak a szavak. Csak az érzések maradtak.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése