2019. július 24., szerda

Játszma

Lerohant. Hevesen. Vadul. Mohón. 
Szinte ellenkezni sem volt időm, szája azonnal a számra tapadt, keze a torkomra fonódott miközben magához húzott. Kekeckedtem. Provokáltam. Jól esett. Bizseregtem a lehetőségtől, a vágytól, attól, hogy vajon mi fog következni...
Keze megtalálta az egyik érzékeny pontomat a gerincem tövénél...felnyögtem az élvezettől. Hangosan.  Újra meg újra. Erősen fogott, erősen szorított, uralkodni próbált rajtam. Bár...talán ezzel a megállapítással erősen vitatkozna...de persze...nézőpont kérdése... Mindenesetre játszottunk. Ahogy szoktunk.

Szerettem vele ellenkezni. Jól esett. Egyszerűen jön magától, ösztönösen. Ellenállok, ellenálltam, mert jó és mert mindketten élvezzük. Még akkor is ellenkeztem, bár nem olyan erősen, amikor megkötözött. Felizgultam a tudattól, hogy vajon mit fog csinálni. Vajon csak feltűri a ruhám, felhúzza a csípőm és keményen megdug, vagy lehúzza a cipzárt, ami a tarkómtól egészen a fenekemig húzódik...? 

Lehúzta. Nem emlékszem, hogy gyorsan vagy lassan, csak arra, hogy szétrántotta, aztán felhúzta, ne legyen útban. 
Megharapott, megragadott, megbaszott. Édesen sajgósan, sziszegősen fájdalmasan. Foltot hagyón.  Nyögtem és nyögtem, felakadt szemmel. Hangos voltam. Mohó. Falánk. Fékevesztett. Kekec. Ellenálló. Mert piszkosul jól esett.  Mert tudta, ez kell most nekem. De bármennyire is jól esik néha átadni az irányítást, nem tudok kibújni a bőrömből.

Szerinte használt. Szerintem meg pont fordítva. De hát ettől olyan jó a szex, mindketten megkapjuk amit akarunk, s elégedetten zihálunk a legvégén. Nem laktam jól. Kellett még. Provokatívan, olyan dzsédesen mosolyogtam, néztem rá, tekintetemben a folytassuk tovább tüze égett. Kikészítem. Ez volt a tervem. Játszani jó. 

Szopni jó. Kóstolni, érezni. Számba venni. Nyelvemmel játszani rajta, föl és le, körbe-körbe. Ízek. Erős és intenzív. Férfias. Baszta a szám, faltam a farkát. Játszom, játszik. Játszunk. Mohón. Mindig. 
Ízek. Intenzív benyomások, hangok. Nyögések. Szorítás a tarkómon, hajamon, széttúrva, összekuszálva. Bőröm kipirulva, vibrálva, lüktetve. Kapaszkodom, szorítom. Enyém. Még. Mosolyogtam. Megkaptam. Megkapott. Kimerültünk. Kellemesen. Mert így jó. 

Ilyen volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése