2019. május 4., szombat

finoman-kényeztetőn

Bekötötte a szemem. Majd mindkét karomat külön-külön az ágyhoz. Bizalmat kért. 
Megkapta.
Izgatottan kapkodtam a levegőt, de kivártam.
Hallottam, hogy valamivel zörög; gyermeki énem fittyet hányva az egészre, leskelődött volna. Végül nem hallgattam rá. Kivártam. 

Finoman hozzámért. Lágyan cirógatott. Simogatott. Valami zenét tett be, nem figyeltem, nem emlékszem rá. Az idő múlását a dalok váltakozásából érzékeltem. Nem kapkodott. Szépen lassan mozdult, még lassabban, de egyre izgatottabban ért hozzám; légzése felgyorsult, akárcsak az enyém. Elmosolyodtam, amikor megéreztem a gumimaci jellegzetes illatát (gumicukor-függőként duplán összefolyt a nyál a számban). Először megmártotta bennem, kuncogtam ahányszor a hideg édesség hozzáért forróságomhoz. Aztán a macik elindultak rajtam, egészen a cicimen át, izgalomtól megmerevedett bimbómon végül a számig. Újabb és újabb darabok. Mmm. Van amiből néha úgy érzem nincs olyan, hogy elég :)

Finoman simogatott, kóstolgatott. Lágyan, ráérősen játszott velem, bennem. Etetett, kényeztetett. Megnevettetett. 
Aztán előkerült egy játékszer, furmányos kis eszköz volt, boszorkányos tudással. Izgalmam még jobban felkorbácsolódott, pedig nem igazán szeretem az ilyen  játékszereket rajtam-bennem. Az igazi valahogy sokkal jobban testre-kézre áll. Nekem. 
Nem kapkodott. Nem is kellett. Bár a cél az orgazmusom lett volna, tudta, nem csak ettől jó számomra a szex. Jó ha van, de a jó szex tud nélküle is fergetegesen kielégítő lenni. Sőt. 

Érdekes volt, csukott szemmel, magamra koncentrálva, megpróbálni teljes egészében ellazulni és elengedni magam. Bízni a másikban. Átengedni magam, kitárulkozni, "hátradőlni", hogy a dolog csak történjenek, egy pillanat töredékéig sem átvenni az irányítást. Felszabadító. Természetesen azt hozzá kell tennem, tudtam, hogy a kötözésen kívül a BDSM egyéb elemei nem kerülnek terítékre. Nem volt mitől "tartanom". 

A kis eszköz ügyesen tette a dolgát. Rezgett, de nem erősen, talán még vibrált is? Nem tudom. Hagytam, hogy történjen akármi is lesz. Nem akartam görcsösen az elélvezést, bár egyre inkább sóvárogtam utána. Hátravetett fejjel, bekötött szemmel, kitárulkozva élveztem, ahogy azzal az ügyes kis játékszerrel orgazmust csalt ki a testemből. Meglepő volt. Érdekes. 

Mindig van új a Nap alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése