2013. május 21., kedd

Egyik ismerős megjegyezte, hogy anno mikor  megismert, akkor milyen kis rút kiskacsa voltam. Persze szépített, mert azt mondta, csúnya ugyan nem voltam, csak hiányzott  belőlem valami. Aztán egyszercsak az a valami kezdett felbukkanni, majd teljesen kicserélődtem. Az utóbbi időben (egy-másfél évben) pedig van bennem valami, ami miatt nem csak ő, hanem a  többi pasi is meg van veszve. Látszik rajtam, hogy tudom mi kell, nekik (látvány) és ha más nem, akkor csak néznek. 

Utánzós kolléganőm meg a minap mondta, hogy ahogy közeledik az esküvő, annál gyönyörűbb leszek. Való igaz, hogy olykor nem férek a bőrömben és legszívesebben minden mást csinálnék csak nem tanulnék/dolgoznék/lakást szépítgetnék. 

Szeretek öltözködni, készülődni, szeretem elképzelni, hogy melyik ruhadarabom milyen hatást vált ki másokból. A viselkedésemnek semmi köze az önteltséghez, és még beképzelt se vagyok, csak tudom merre állok és hogyan arccal és ettől láthatóan is jól érzem magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése