2012. május 10., csütörtök

Les petits Français


Először a "Maraton" címet akartam adni, mivel közel 2(!) órán keresztül szoptam. Szó szerint. Így is, úgy is. AZ Ember Lánya a saját hibájából tanul, én pedig, azt hiszem, jól megtanultam a leckét.
Nem hallgattam a megérzésemre, mondván, alkalom adott, jelentkező adott, ne halogassuk, legyen. A fénykép nélkülieket alapból mindig szortíroztuk, valamit látnom kell belőlük, hogy izgatónak találom-e vagy sem. Nála csak egy kellemes levél volt, egy arckép és semmi más. Utólag  megjegyezve kellett volna több is.
Mindentől függetlenül nem volt rossz. Egyszer elmegy, aztán soha többé, a rémálmaimba se, mert nekem valahogy több kell, valahogy más kell...
Számomra abszolúte izgató volt, hogy franciául mondott nekem mindenféléket, amiknek igaz csak egy részét értettem (igaz nem árultam el, hogy nagyon halványan azért némileg valamit konyítok franciául). Izgató volt, ahogy a ciciket habzsolta, szinte alig lehetett lecuppantani róla. Finom mozdulattal ért hozzám, félve tette kezét a tarkómra, félve markolta meg a copfomat. És ahogy nézett...tetszett, izgató volt...
...aztán ennyibe ki is merült.
Nem nagyon szokott mozgatni a férfiak mérete. Van ami jó a számba, van ami viszont a punciba. Legyen kemény, legyen kellemes (tapintás, illat), eljátszadozom én vele, amíg van kedvem, amíg van kedve. Nos. Az még oké(?) volt, hogy akkora volt, mint Kedves hüvelykujja (mivel Kedvesnek a látvány számított ebben a játékban, így egy nagyobb méret látványos, de valahogy nem tudok olyan gonosz lenni, hogy azt mondjam, ekkora és ekkora méretű pasik érdekelnek, de lehet, hogy ezt is be kelé vennünk.)Szóval a méret mégy hagyján lenne, de puha volt. Végig. Nem értettem, se előtte, se utána, se közben, mert gyakorlatilag látszott emberünkön, hogy izgatott, tetszik amit lát, érez, tapasztal. De...Hát igen. Némi segítség nem ártott  volna, hogy hogyan mit, mert ha a kezemet használom, akkor gyakorlatilag eltűnik a kezemben - Kedves abszolúte nem lát semmit, igaz egyébként se sokat - szóval tanácstalan voltam, hogy ez hogyan oldom meg... Segítséget nem kaptam, lehet, hogy ezért  tartott addig, ameddig. Mindenesetre látszott rajta, hogy jól érzi magát, tetszik neki, kiélvezi minden percét.
Mindenesetre tapasztalatnak jó volt, leckének kemény lecke, Kedves a "megállapodásunk" szerint kapott is meg nem is (következő alkalommal a hibákat majd kiküszöbölöm), aztán meglátjuk ki lesz a következő prédám.

*valami nagy farkú -magas - pasi, akit jó lesz megmarkolni, aki kitölti a számat és olyan nyammmm lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése