2011. január 16., vasárnap

miért jobb

Többször belegondoltam, hogy mi ért jobb, miért nem, nekem miért elfogadható(bb) és másoknak nem. Mélyebben, magamban elemezve, azért, mert szinte komplikáció mentes. Elég zűr van így is az életemben, nem kell még több. Persze mondhatnám azt, hogy miért egyszerűbb egy Nős Pasi, de az, aki maximálisan elítéli, úgy sem fogja (igazán) megérteni (már ha akarja egyáltalán). Egy Nős Férfi nem akar többet, mint amit én akarok. Nem akar kapcsolatot, nem akar többet (kivéve, amikor mégis), nem akar több időt, nem akar többször, mint amennyi adatot, hanem elfogadja.  Csak szex és más semmi. Talán néha egy kis beszélgetés. Nem akarom Kedvest lecserélni, nem akarok jobbat találni helyette (van????szerintem nincs, de tévedni emberi dolog), nem akarok semmit, csak eltölteni mással egy kis időt, megtapasztalni a Mást, az Újat.  Egy Nős Férfi nem fog hívogatni, nem jön be a munkahelyemre, nem mozdul rám az utcán. Tudja, hogy mit lehet és mit nem, nem kell külön felhívni rá a figyelmet. Komplikációmentes. Kényelmes.

Szemét, áruló dög vagyok. Árulója a női nemnek, mert rámászok a másik pasijára... de tévedés!, mert én nem elvenni akarom, hanem csak élvezni vele néhány órát. Nem akarom elcsábítani, lecsapni a nő kezéről, nem akarok a gyermekei pótanyja lenni, nem akarok semmit, csak szexet. Használom, ahogy ő használ engem. Persze, ez így nagyon is provokatívan hangzik, de ez számomra nem negatív értelmű. Tudom, elítélendő dolog, a társadalom egyik  tabuja és én masszívan felvállalom, s még le se tagadom, de nincs bennem megbánás. Nem is lesz. Jobban belegondolva, a Férfi így is úgy is félrelép, nem kellek ehhez én. De egy másik nő többet akarhat, aztán többet és többet, szétbombázhat egy családot és a többi. Én nem. Ezért gondolom, hogy jobb vagyok, náluk. Persze ha megkérdeznénk a feleséget/barátnőt/élettársat...

Tulajdonképpen igen, engem is önös érdek vezérel. Nem érdekel, hogy másoknak mennyire tetszik, illetve mennyire nem az, amit teszek. A Nőknek mindig is kurva leszek, a Férfiaknak...nos, azt hiszem nekik is. De ez csak egy szerep, ami én választottam és nem egy olyan, amit a Sors rótt rám. Önző Nő vagyok, nem törődve más Nők lehetséges érzéseivel. Úgy gondolom nem csak a Férfi, nem csak én, hanem Ők is tehetnek a kialakult helyzetről. Valami hiányzik. És azt a valamit tőlem, mástól kapja meg a Férfi. Tévedés ne essék, nálunk más a helyzet. Nekünk, Kedvessel a kialakult felállás hoz valamiféle izgalmas ízt. Egyfajta vágyfokozó. Igen, mondhatnánk azt is, valami hiányzik a kapcsolatunkból. Akár ez is lehet, de ezt együtt oldjuk meg. Nem külön-külön.

Komplikáció-mentes. Csak szex és más semmi. Nem több. Árulója vagyok a női nemnek, talán, de mindenki a saját háza táján söprögessen. Szemét dög vagyok, aki nős pasasokkal dug(na). Mert jól esik. Mert nem kell tennem semmi többet, mint amennyit szeretnék. Mert nincs érzelem, nincs gond. Csak szex. Jó(?) szex egy olyan Férfival, akit nem kell tanítani(általában), aki tudja mi kell a Nőnek, aki tudja, mikor mit kell mondania, aki tudja, ez nem több, hanem annyi amennyi. És ez kell nekem. Ezért jobb egy nős pasi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése