2014. augusztus 19., kedd

Az orális szex margójára

Szeretem az orális szexet, szeretem a számba venni és kissé öncélúan bár, de a magam örömére játszani vele. Az, hogy a másik fél is élvezi, az csak hab a tortán. Nektek, Férfiaknak ez általában furcsa, nem értik hogy ez hogy is van...
Úgy gondolom...kevés Nő az, aki nem akar semmit viszonzásul, mert maga az élmény az, ami kell, nem az, hogy kapjon is a kedvességért valamit. 
Az igazat megvallva a "végtermék" nem különösebben izgat. Az érzés, hogy s másik elélvez, levedli a modorosság álarcát és megnyilvánul a nyers való az ami nekem abban a mozzanatban örömet okoz. Persze nem finnyáskodom, de "játszani" nem játszom a spermával. 
Egyébként szerintem a szituáció adja, vagy a fellobbanó vágy mondja meg, hogy épp kemény kézre vagy puha simogatásra van szükségem. Határozottságra, arra igen és ne kelljen az egész helyzetet irányítani, uralni.
Erre vágyom... 
Miért csinálom? Mert kell. Mert élvezem, hogy egy más ízt érzem a nyelven alatt, más textúrát, ismeretlent érzek a tenyerem alatt. Élvezem a flörtölést, a vadászat izgalmát. Meg természetesen a szexet.

Ínyenc vagyok, azt hiszem... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése