2014. június 23., hétfő

Rég volt este

...táncoltunk. 
Nem érdekelt különösképpen, hogy hány éves és mi a neve. Valamikor az este folyamán bemutatkozott, pár szót váltottunk arról, hogy kicsoda, micsoda, ezeket pár perccel később fel se tudtam idézni. 
Kekeckedtem, játszadoztam vele, mint macska az egérrel. Hagytam, hogy kezével felfedező útra induljon, s az utolsó pillanatban léptem-forogtam odébb. Kuncogtam és mosolyogtam. Nyelvemmel végigsimítottam az álla vonalát, torkát, s mielőtt meg tudott volna csókolni arrébb táncoltam. 
Nem engedett, nem eresztett. Felvezetője volt az egy másik táncnak. 

...némán néztem rá, úgy, mint aki belé lát, lénye legmélyére. Mindketten tudtuk miért vagyunk ott, ahol és mi fog történni. 
Haraptam a száját, s ő az enyémet. Ujjaim cirógatták forró bőrét, én irányítottam. 
Mielőtt a számba vettem volna, megkérdeztem, hogy volt-e dolga piercinges lánnyal. Nem,  volt a válasz. S utána már szóhoz se jutott. 

Rég volt, tán igaz se, hogy idegen hús lett volna az ajkaim között. Az élvezettől lehunytam a szemem. Kemény volt, s pont akkora, amekkora kényelmesen elfér a számban. Semmi extra, gondoltam pikírten, magamban, aztán csak az érzésekre koncentráltam. Miközben szoptam, keze a testemen járt. Simogatott, becézgetett, de mozdulataiban ott volt, kiélvezi a pillanat minden cseppjét. 
Lassan játszottam vele, s láthatóan nagyon is élvezte. Én pedig az élvezetét. 
A Férfiak  nehezen értik meg, hogy ezt is lehet úgy élvezni, mint magát a szexet. Mintha közben hátulról dugtak volna. Ujjaival néha megszorította a karomat, vállamat, épp mi került a keze ügyében. Mosolyogtam és élveztem a gyönyörét, ajkaim között a kemény húsával. 
Csak nézni és élvezni. Játszani és élvezkedni. Gyönyört adni és elvenni. 
Nem törődtem az ízével, csak nyeltem. Mosolyogtam. Ujjai lustán kalandoztak rajtam.    

Hosszú volt még a hajnal, játszottunk  tovább...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése