2013. január 6., vasárnap

Tavalyi év margójára-idei be (nem) tartható igéretek

  • Hat abszint az már nekem is sok. Pláne, hogy utólag kiderül, nem is abszint az abszint, hanem ánizs aromával készült alkohol, ami már az első pohárka után is furcsa ízű volt, gondoltam a sokadikra jobb lesz. Nem lett. Cserébe kifelé szétégette a nyelőcsövem. Tényleg. Ezután csakis és kizárólag a jól bevált, ismert üvegecske után fogok nyúlni. 
  • A tél még mindig hideg és továbbra se szeretem. A panel kecónak annyi előnye van, hogy mindig meleg van és korlátlan a forróvízkészlet. Most visszasírom.
  • A főiskola nem véletlenül váratott magára ilyen sokáig. Még mindig nem szeretem, a vizsgaidőszakot dettó.Eddig semmi olyat nem tanultam ami nélkül nem tudok élni. Remélhetőleg később ez változni fog. 
  • A kalandozások a saját kecóból a bérelt hotel/motel/panziószobákban fognak történni, legalább nem fog feszélyezni, vajon olyan rend és tisztaság van, ami elvárt lenne (persze mi az elvárt, ugye)
  • Tavalyi nyaralás kimaradt. Kell. Hiányzik. Remélhetőleg idén lesz. 
  • Még mindig nem szeretem, ha idegenek ölelgetnek. 
  • A miniszoknya egyre rövidebb, a csizma szára egyre hosszabb...mi jön még????
  • A szabikat sokkal jobban kell beosztani. Gondolni kell a rohadt vizsgákra is. Bassszameeeeeeeeeg.
  • Több kaland, hosszabb farokmérettel megáldott prédák, lehetőleg csakis és kizárólag jóóóóó élmények. 
  • Összeszedni a gondolatokat, a régit végre átmásolni ide, levelekre válaszolni, magánéletet szebben és jobban élni, a játékszereket újra elővenni és használni (némelyhez mondjuk nem kell feltétlenül Kedves jelenléte :D)
  • Most már tényleg elmenni mozogni és végigcsinálni. Nyára kurva jó alakot kell összehozni, végül is az a bizonyos fehér ruha nem sok mindent fog  takarni. 
  • Továbbra is boldog lenni!

8 megjegyzés:

  1. Ilyet én is akartam írni, de csak addig jutottam, hogy ki kellene próbálnom az abszintot :)
    Te miért szereted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom. A jó abszint kellemesen éget, ánizs íze van, de nem úgy mint egy fogkrémé, melengető, olyan...olyan. Nagyot üt úgy a második (bár attól függ ki mennyire bírja az alkoholt, ha nem, akkor már az első K.O.) de pozitívan. Nincs másnap fejfájás (innen tudtam, hogy valami nem volt jó, mert olyan migrénem volt, hogy senkinek se kívánom)A következő blogtalin (egyszercsak)ha tudsz jönni, akkor abszintozunk egyet :D

      Törlés
    2. Azt hiszem, hogy elsőre elég lenne egy is, de ha még fejfájás sincs, akkor mindenképpen kipróbálom. A blogtalit is majd egyszer :)

      Törlés
  2. :)
    Mégis, hogyan számszerűsíthető a 9. pont? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan 20-22 centi. Nem az én ötletem volt, Kedvesé. Látvány szempontjából viszont megértem. Valószínűleg sokkal szebb látvány, ha egy méretes (nem méteres) van a számban, így jobban látható minden.

      Törlés
    2. Kíváncsian várom az élménybeszámolót... :D

      Törlés
  3. Így se egyszerű normálisat találni, főleg meg, ha még a méret is ilyen durva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy-két ilyen mérettel megáldott "lehetőség" csak egyelőre időm nincs erre az egészre. El kellene intéznem egy csomó dolgot és erre van egy hetem.
      Utána ha még lesz lelkierőm, akkor start. Újra. De nem úgy néz ki, hogy lesz.

      Törlés