2021. december 4., szombat

Ilyen brat vagyok


 Én nem leszek alázatos. Nem leszek szófogadó, sem engedelmes. Belenézek a szemedben, az enyémben kihívást fogsz látni. Kekeckedést. Karba font kézzel nézek rád, sajátságos mosolyommal, na mi lesz?kérdést sugallva, felszegett fejjel. 

Nem fogok szótfogadni. Megharapom a szád, a nyelved, húsod, finoman, mintegy figyelmeztetően, nem olyan egyszerű engem elkapni. Inkább csak finom fájdalom, egy brat játéka a dominánssal. Játszunk, ha te is akarod…ha akarsz valamit, el kell venned…ha hagyom…

Nem leszek engedelmes. Megpróbálok kiszabadulni, kilépni a szorításból, csupán csak a játék kedvéért. Lefogom a csuklód, ha ahhoz van kedvem, vagy ha már átlibbenek a határon és kapaszkodó kell. Dühíteni fog először, másodszor, lehet többször is, büntetni akarsz, mert szófogadatlan, dacos vagyok. Még talán elégtételt is fogsz venni, aztán rájössz szépen lassan a miértekre. 

Tartsd feszesen a “pórázt”, de legyél rugalmas, mert nem biztos, hogy tudsz kezelni úgy, ahogy elképzelted…

Nem fogok könyörögni…kuncogok, kitérek előled, hogy megragadhass. Akarom, hogy megmarkolj, érezni akarom az ujjaidat a bőrömön, bennem. Lehet, fáj, amit csinálsz, még nem dübörög bennem az endorfin, de akkor is ellenkezek. Mert jól esik, ilyen vagyok. 

Nem fogok könyörögni, hogy használd újra meg újra a pálcát… látni fogod mit vált ki belőlem, mi jön egy pont után…észnél kell lenned, mert tetszeni fog a látvány. 

Ha nem tartod szorosan a gyeplőt, elszalad minden. Nem tudod kontrollálni az orgazmusaim, nem tudsz vele büntetni, sem jutalmazni… én jutalmazlak meg… élvezni fogod, talán kérdéseid is lesznek, de amíg ki nem tisztul a tudatom, nem fogok tudni válaszolni.

Én nem fogom használni a menekülő szavakat. Lehet bármilyen egyszerű, egyértelmű. Zavarni fog, neked kell a biztonság érzete, a visszajelzés. Rá fogsz jönni, nálam nem működnek a szavak. Figyelned kell, észnél kell lenned, beszél az arcom, a testem, minden rezdülésem, csak olvasnod kell benne. 

Nem vagyok egyszerű eset. Ha egyszerűt, irányíthatót szeretnél, nem én vagyok a partnered. Feszesen tartsd a pórázt, ha meg akarsz kapni, elég egy leheletnyi engedés és hiába működik a kémia az első beszélgetésünk során, nem te leszel az én emberem és én sem a tied. 

Azt hiszed csettintesz és a lábaidhoz fogok borulni, engedelmesen lehajtom a fejem a combjaidhoz és várok…

Csak, ha ahhoz van kedvem… de akkor is csak a tüzet látod a szememben, a kihívást…megnyalom majd a szám, provokatívan mosolygok, felrántom a szemöldököm és várok, várom, mit fogsz tenni…

 #jade #game #brat #sub #dominant #ds #bloggerlife #játék #fetish

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése