2012. december 15., szombat

Rumli és nem csak fejben

Basznék(szó szerint) Szóval baszok tanulni, pedig kellene. Valahogy addig eljutok, hogy elolvasom és kész. Az istennek se akar rögzülni. Persze az is lehet a baj, hogy mint mindig az utolsó pillanatra hagyom, de mivel...huhhh...kurva régen kellett bármit is megtanulnom, így valahogy azt is elfelejtettem, hogy hogyan kell tanulni. Igazából egy fergeteges kufirc -szerintem- felrázná az agysejtjeimet (vagy nem), engem viszont biztosan, ha nem kopogtatott volna be a vérnéni. Ami valljuk be, nem baj, de most igen, mert lenne mit bepótolnunk, jócskán.

Szar az idő, szar a kedvem, szarul is vagyok, és most szar alaknak is tartom maga, hogy ahelyett, hogy valahogy próbálnám magamba erőltetni a tananyagot inkább pötyörészek. 

És jövőhéten ugyancsak vizsgára tanulás. 

Mondtam én, hogy baromira nem kell ez nekem. És mégis csinálom. 

Tuti fejlövés. 

2 megjegyzés:

  1. Ez lesz az első megmérettetés... a diploma csak 10%-ban szól az észről, a többi 90% az akaraterő és az önfegyelem próbája. Oda tudod-e magad tenni félévenként másfél-két hónapra reggeltől éjszakáig a tankönyv elé 3-5 éven át?
    Bizonyítsd be, hogy igen.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, mert teljes műszakban dolgozom. Így az, amit az órákon megjegyzek és/vagy amit a vizsga előtt egy-két napban tanulok, azt marad meg. Ennyi jut. Nem azért mert nem akarok, hanem mert hiába tanulnék rá egy hétig, a harmadik napon már szelektálna az agyam. Nem célom, hogy kitűnő legyek, sosem voltam az, eztán se fogok. Majd, amit majd hasznosítani, használni tudok, az lesz a tudásom mércéje. Nem fogok tölteléktárgyakat a fejembe tömni, aminek nincs értelme. Az, ami effektíve majd a szakmámhoz kell, nna azt igen, ott már ne lesz mese. De ott is lesz szelektálás, mert egy részt már tanultam azokat, amiből végül diplomám lesz (egyszer), másrészt ha adott a kreativíóitás, a szabad cselekedet, akarat, akkor nem lesz probléma. Most pedig megyek és befejezem a kávém és megmozdulok.

    VálaszTörlés